(via durdusuncem)


Yolculuğa çıktıktan kısa bir süre sonra hem internet paketin hem de şarjın bitsin egoist insan.

Otobuste ucretsiz ama

(via makarnasuyu)


tanrimkonusmaliyiz:

buyukkumsaati:

urlsikadarkonusankiz:

cigkoftesevmeyenkiz:

mortensson:

cipsikolakilit:
Bir dilek tut ve reblogla :)

abi manyak bişey bu yaa. dün akşam matematikten yüksek alıyım diye rb yapmıştım. 74 aldımm

bu postun gücüne bende inaniyom lan djskf bot alcak param yok diye mizmizlaniyodum anneannem 100 lira harclik verdi lan o gün ::::d

oha yemin ederim tuttu şimdi ben bunu her gün rebloglarım :D:D:dd.D dilek tutcam bi sn

olum yeminlen oldu

tanrimkonusmaliyiz:

buyukkumsaati:

urlsikadarkonusankiz:

cigkoftesevmeyenkiz:

mortensson:

cipsikolakilit:

Bir dilek tut ve reblogla :)

abi manyak bişey bu yaa. dün akşam matematikten yüksek alıyım diye rb yapmıştım. 74 aldımm

bu postun gücüne bende inaniyom lan djskf bot alcak param yok diye mizmizlaniyodum anneannem 100 lira harclik verdi lan o gün ::::d

oha yemin ederim tuttu şimdi ben bunu her gün rebloglarım :D:D:dd.D dilek tutcam bi sn

olum yeminlen oldu

(via oructutanateistkiz)


Sen yeter ki sev kulun olayin bir dile bin yil kolen olayim :]

peace believe fatih FATİH okudum :/

peace believe fatih FATİH okudum :/

(via kahveherseyim)




(via gebermelisin)